Aby usprawnić obsługę klientów wdrożyliśmy nową usługę, która pozwoli szybciej realizować rozliczenia. Dla wszystkich abonentów sieci NETAREA zostały już wprowadzone nowe, indywidualne numery rachunków bankowych, na które należy dokonywać wpłat.
Teraz płatności są realizowane poprzez Alior Bank S.A. Centrum Rozliczeniowe. Każdy abonent posiada swój indywidualny numer konta, na który należy dokonywać wpłat z tytułu świadczonych usług telekomunikacyjnych. Co ważne, dotychczasowy rachunek bankowy, na który nasi abonenci dokonywali wpłat w najbliższym czasie zostanie zamknięty.
Informację o aktualnym numerze konta do wpłat można znaleźć po zalogowaniu się do iBOK Netarea (zakładka „Informacje”, sekcja „Dane konta Abonenta”, pozycja „Konto bankowe”).
Nie możesz zalogować się do iBOK Netarea? Możesz szybko odzyskać dane do logowania. Jak to zrobić? Wystarczy skorzystać z funkcji przypominania hasła.
Nowy, indywidualny numer znajdzie się także na każdej fakturze oraz w powiadomieniach e-mail z informacją o jej wystawieniu.
Uprzejmie prosimy o wpłaty wyłącznie na nowy, indywidualny numer konta. Jeśli do tej pory dokonywali Państwo wpłat poprzez zlecenie stałe, prosimy o dokonanie odpowiednich modyfikacji, które pozwolą przekazywać środki na właściwy rachunek bankowy.
1 Komentarz
sparrov · 25 czerwca 2014 o 00:13
Dzięki za informację. Od przyszłego miesiąca wpłaty na nowe konto 🙂 Pozdrawiam